Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2017 09:21 - СЪС СИЛАТА НА СВОЕТО СЪЗНАНИЕ ОТМЕНЯМ !
Автор: gidfox Категория: Хоби   
Прочетен: 724 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2023 08:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                          От свое име, от името на моите роднини и на целия ми род моля за прошка за насилията, грабежите, убийствата , манипулациите, паразитиращия начин на живот. Цялата енергия на покаянието отправям за изправяне на причинените вреди в миналото.

          Всичко което ме разрушава, напряга, зомбира, спира в развитието ми в моето минало, със силата на своето съзнание го ОТМЕНЯМ !  Цялата освободена енергия в миналото отправям за своето физическо, душевно и духовно изцеление.

Отменям всичко, което блокира моята памет и ход към истинските знания. Освободилата се енергия от миналото отправям за въстановяване на моята памет.

          Цялата енергия и информация, натрупана в мен в миналото, но станала за мен разрушителна, трансформирам в придобиване на взаиморазбиране със себе си и обкръжаващия свят, а също в енергия на любов и радост.

          Всичко насъбрано като разрушително и застояло между мен и съзнанието АЗ
 ОТМЕНЯМ. Цялата освободена енергия отправям за соето преобразяване, за връщане на това, което е дадено на човек от природата.
         
         Възвръщам си енергията на късмета. Връщам си правото на свой опит.

         Връщам на детето си правото на свой опит.
   
         Връщам на своя род и своя живот правото на любов.   




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gidfox
Категория: Забавление
Прочетен: 31604
Постинги: 20
Коментари: 1
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930